Özgür Yazılım & Açık Kaynak Günleri 2006

Merhaba Arkadaşlar,

Daha önce bahsetmiş olduğum gibi Bilgi Üniversitesi'ne birlikte gidip, çıkışta da Nevizade'ye gitme fikrimiz var. Ben kendi okulumdan arkadaşlarımı da olabildiğince bu organizasyona çekip Debian'cı yapmaya çalışacağım. Keyifli bir gün geçireceğimizi umuyorum.

Bizle birlikte gelip daha sonra da Nevizade'de bizlere katılmayı düşünen arkadaşlar lütfen isimlerini bana e-posta aracılığıyla iletsinler..

Görüşmek dileğiyle..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1