upgrade işleminde post-install scripti sorunu

arkadaşlar meraba,

dün bir upgrade yaptım, fakat upgrade notification-daemon paketindeki bir sorun yüzünden tamamlanamadı. sorun post-install scriptinde sanırım. ki aptitude'den aldığım hata çıktısı şöyle :

notification-daemon: no process killed
dpkg: error processing notification-daemon (--configure):
subprocess post-installation script returned error exit status 1
notification-daemon

bu pakete ait post-install scripti'nin içeriği de şöyle :

#!/bin/sh
set -e

case "$1" in
 configure)
       killall notification-daemon
        ;;
esac

# Automatically added by dh_gconf
if [ "$1" = "configure" ]; then
       gconf-schemas --register notification-daemon.schemas
fi
# End automatically added section

sanırım sorun "killall notification-daemon" komutunda gerçekleşiyor. bu komutun sonucunda "no process killed" çıktısı üretiliyor ve scriptten çıkılıyor. google'da bir aratma yaptım ve scriptini bilmeme rağmen apache'yle ilgili benzer bir durum yaşayan bir arkadaş, sorunun oluştuğu yeri yorum satırı haline getirerek sorunu çözmüş. yani bu bir çözüm mü tam onu da bilmiyorum. ben "killall notification-daemon" komutunun bulunduğu case bloğunu yorum satırı haline getirmeyi düşünüyorum ama bunun başka bir sorun yaratıp yaratmayacağına emin olamadım. size danışayım dedim.

iyi günler.

--
Azer Demir