K3B ile mp3 cd'si nasıl yapılabilir?

   Merhaba,
   Az önce unstable sistemime k3b programını kurdum ve mp3 cd'si
yapmak istedim. Fakat yapılabilecek işler arasında sadece müzik cd'si
oluşturma seçeneği var. Sağ tuşla tıklayarak diğer işlemlere
baktığımda da mp3 ile ilgili bir seçenek olmadığını gördüm. Acaba ne
yapmam gerekiyor?

   Bir de k3b programı ilk açıldığında cdrdao'nun root hakları ile
çalıştırılması gerektiğini söyleyen bir mesajı geliyor. K3b
yapılandırma sihirbazını çalıştırdığımda ise açılan pencerede hiç bir
şey yok. Sadece pencerenin altındaki "tamam", "iptal" gibi düğmeler
gözüküyor.
   Kurulumda eksik birşeyler mi var acaba?