From: Alper KANAT [mailto:tunix@raptiye.org]
Sent: Sat 2/18/2006 9:27 PM
To: Debian Türkiye
Subject: runit

Merhaba,

Debian üzerinde runit kullanan var mi acaba ? Açilis sürecini
hizlandirmak için arastirmalarimda runit'in uygun bir seçim oldugunu
gördüm. Ancak kendi sayfalarindaki dökümantasyonun güncel olmadigini ve
bana yardimci olamayacagini düsünüyorum. Haliyle biraz yardima ihtiyacim
var.. Özellikle birileri daha önce bu konuda deneyimlerini yazmadigi
için sikinti çekiyorum. Eger Debian'in açilisini 20-30 sn civarina
indirebilirsem bu konuda bir belge hazirlamayi da düsünüyorum.

Her türlü destege ihtiyacim var. Yardimci olacak arkadaslara simdiden
tesekkür ederim..