Re: udev cildirdi ?

Murat Sağlam yazmış:

[...]
5-6 gün öncesinde başlamıştı bu problem, bu zaman zarfında bir sürü farklı çekirdek imajı (~2-3) ve udev(~4-5) paketi girdi depoya fakat sorun hala devam ediyor. Sağda solda udev'in config dosyasına "silence" denebileceğine dair birşeyler gördüm ama denemedim. Ne kadar sağlıklı bir tavır olur bu, açıkçası bunu da bilemiyorum.

Yani, bir sürü paket geldi geçti depodan, sorun hala devam ediyor. İnsan, acaba ben mi birşey yapmalıyım diye düşünüyor haliyle :-)

Udevd-event hatalarıyla ilgili bilgisi olan var mı acaba?

Bu bir hafta içerisinde init betiği de güncellendi sanıyorum. Umarım bu durum, yeni init betiğinin her zaman görmemizi istediği bir mesajlar silsilesi değildir :-)

Olası cevaplar için şimdiden teşekkürler.

Bu arada problem sanıyorum unstable'a özgü.

Şunu da yazayım belki aynı sorun yüzünden kafası kurcalanan birilerine yardımı olur:

(/etc/udev/udev.conf)
# udev.conf

# The initial syslog(3) priority: "err", "info", "debug" or its
# numerical equivalent. For runtime debugging, the daemons internal
# state can be changed with: "udevcontrol log_priority=<value>".
udev_log="err"

# maximum size of the /dev tmpfs
tmpfs_size="10M"

Bu dosya öntanımlı olarak "err" ile geliyor. debian-devel kanalındakilerin söylediklerine göre bunu info yada debug yapmak daha farklı çıktılara neden olacak (ben denemedim)... Bu seçim sadece boot/log'u etkileyecek, bu yüzden udev'le ilgili bir sorun çıkmaz herhalde... Galiba bu şey varolan sorunları gizlemek sadece kendimi kandırmama neden olacak...

hotplug'u özleyen var mı acaba?  :-P

--
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri