Re: Sarge, Engerek, aspell

Tekrar merhaba,

14 Şub 2006 tarihinde Cafer Şimşek dedi ki:

> * Geldim test etmeye. Bu aşamada gördüm ki en büyük sorun pspell
> ile engerek'i tanıştırmak. Bu durumda pspell'i yeniden
> derlemem gerektiği inancındayım: Ama nasıl? Pek fazla doküman
> bulabilmiş değilim konu hakkında.
> Gerçi derlenmesi konusunu
> halledebilirim ama çalışırken engerek'i kullanması talimatını
> nasıl vereceğim orasını bilmiyorum.

engerek (ve zemberek) henüz c ve c++'dan kullanılabilecek aspell uyumlu
bir API sunmuyor.  o yüzden bu sorunu _şimdilik_ php'nin kendi kaynak
kodları seviyesinde çözmek yerine uygulamanın kaynak kodları içersinde
çözmek daha kolay göründü bana. ama henüz bakamadım kodlara, belki de
kolay olmaz.

> Ayrıca pspell'in yeniden
> derlenmesi beraberinde tüm PHP'nin de yeniden derlenmesini
> gerektirecek gibi görünüyor. Debian ile tanışmadan önceki
> zamanlarımı hatırladım (Slackware). Debian'a alışınca eskiden
> kolay gelen işler (php derlemesi gibi) aslında ne büyük
> işkenceymiş onu anlar oldum :).

dediğim gibi bu işkence olayı çözemeyecektir.

> Çok memnun olurum.

Tamam, istersen iletişime özelden devam edelim,
kolay gelsin,

--
İmza bulunamadı, lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz.
http://www.bayazit.net/alphan/