Re: udev cildirdi ?

Mehmet Fatih AKBULUT yazmış:

merhaba,
boot sirasinda :
.
udevd-event[n-1]: run-program: exec of program '/lib/udev/udev_run_hotplugd' failed udevd-event[n]: run-program: exec of program '/lib/udev/udev_run_devd' failed
.
.
.
gibi 100lerce hata aliyorum ?
bu sorunlarin neden kaynaklandigi ve nasil giderilecegi konusunda beni aydinlatabilecek biri var mi ;)

Unstable da dün başladı bu sorun, az önce yeni bir kernel derlemesi (evet 2 günde iki farklı versiyon girdi depoya :-) ) aldım depodan bunda da hata devam ediyordu... Herhalde bir udev güncellemesi lazım...

Bu arada araya sıkıştırayım, söz konusu güncellemeler demetinden sonra rhythmbox da fena halde yavaş tepki vermeye başladı... Bu sıralar unstable sistemini güncellemeyi düşünenlere duyurulur...

--
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri