açılışa ince ayar

Merhabalar ,

Halen ekran kartımla uğraşıyorum...

Debian açılırken yüklenen bttv modülü TV kartımın tunerini yanlış tanıyor (tuner=-1) ve açılış sonunda modülü
# rmmod bttv komutuyla kaldırıp
# modprobe bttv card=41 tuner=5 ile tekrar yüklüyorum böylece PAL_BG standardını ve Avermedia TVPhone98 kartımı tanıtabiliyorum

sistem açılışında modülün bu halini nasıl öntanımlı hale getirebilirim?bttv modülü modules.conf dosyasında değil (yada bulamadım) ve nerden komut alıp da yükleniyor bilemiyorum :) Nerde ve nasıl yapabileceğime dair bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.