apt-get internete bağlanamıyor

Merhaba, internet bağlantım olduğu halde apt-get update veya apt'nin
internetle ilgili hiçbir özelliği çalışmıyor. Netinstall ile kurulum
yapmak istedim önce aynı sorundan dolayı eski debian cd'lerimle
kurulum yapmak zorunda kaldım. Şimdi güncelleme yapmak istiyorum fakat
apt-get update komutu sonucu bu geliyor

[Connecting to security.debian.org (1.0.0.0)]

ve bir süre sonra connection timeout veriyor. Bilgisayarım ağ
üzerinden internet bağlantısını paylaşıyor, modem ASUS AAM6030BI 4
port adsl modem. Önerilerinizi bekliyorum.