.dmrc hatası

Merhaba

Gmd üzerinden giriş yapmaya çalıştığımda $home/.dmrc yekilerinin 644 olması gerekiğini anlatan bir hata mesajı alıyorum. Biraz araştırdım chmod( chmod 644 .dmrc ) ve chown (chown (your user name) /.dmrc )komutlarını kullanarak çözülebileceği yazıyor. Fakat bende bir fayadası olmadı. Gdm üzerinden root girişinide serbest bıraktım. Yetki sorunu rootta olmaz diye düşünürken aynı hatayı ondada verdiğini gördüm.

Zaman sıkıntısı nedeniyle temel sistemi ve X i farklı zamanlarda kurdum. Bunun bir etkisi olabilirimi?

begin:vcard
fn;quoted-printable:Bahri Meri=C3=A7 CANLI
n;quoted-printable:CANLI;Bahri Meri=C3=A7
adr;quoted-printable:;;;;Ankara;;T=C3=BCrkiye
email;internet:bahri@canlisoft.net
x-mozilla-html:TRUE
version:2.1
end:vcard