Re: Yardım... sistem çökü...

Çrş, 2006-02-08 tarihinde 20:14 +0200 saatinde, Emre Kadioglu yazdı:
> ne hata veriyor da acilmiyor? hata msgini buraya yazarsaniz yardimci
> olabiliriz, ayrica eger sorun kerneldeyse eski kernellerinizle acilir

> --
> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/

Merhaba,

Sanırım sorunu çözdüm... Hsfmodem paketi benim kerneldeki ses kartı, pci
kartı ve seri çıkış modüllerinin üzerine kendisi birtakım modüller
yazmış. Bir iki denemeden sonra recover modunda bilgisayarı aynı kernel
versiyonundan (2.6.15-1-k7) açtım ve

#dpkg -r hsfmodem

yazdım, sorun çözüldü. Sadece bir uyarı verdi: paketin konfigürasyon
dosyalarını da silmem için dekg -purge yapmam gerektiğini söyledi.
Bilgisayarı kapatıp açtım ve aynen dediğini yaptım, işe yaradı, şimdi
Debian sistemimden yazıyorum bu mail'i...

İlginize teşekkürler...