Re: Yardım... sistem çökü...

ne hata veriyor da acilmiyor? hata msgini buraya yazarsaniz yardimci olabiliriz, ayrica eger sorun kerneldeyse eski kernellerinizle acilir

On Wed, 08 Feb 2006 10:16:59 +0200, Olcay Kunal <olcaykunal@ttnet.net.tr> wrote:

Merhabalar,

Yeni bir debian kullanıcısı olarak, 1 haftalık deneyimime ara vermek zorunda kaldım, linuxant'dan hsf modem paketini kurdum ve (kurmaz olaydım) kernel değişti, debian sistemim her zamanki versiyonunda açılmaz oldu... Aklıma gelen tek seçenek, hazır daha yeniyken "sil baştan" bir kurulum yapmak oldu, ama yapmadım... Belki başka bir seçenek vardır... Mesela Grub'taki diğer debian seçeneklerindenden (eski Kernel derlemelerim) sisteme girip son Kernel derlememi değiştirebilir miyim? Ya da ne bileyim, sistemi 0'dan yeniden yüklemeden başka ne yapabilirim?
Yardımcı olursanız çok sevinirim...

İyi çalışmalar,
Olcay Kunal