RE: Debian Marvell 88E8053 Problemi (Asus P5LD2)

Merhabalar,

>"Marvell 88E8053" icin 2.6.14 cekirdeginde destek var mi? cok emin degilim.
>Saniyorum sk98lin modulu icinde 88E8053 icin destek yer almiyor.
>Google da bolca aradığımda cevaplar içerisinde sürekli bu modül dönüyor ve
>asus cdsi içerisinde gelen driver da da sk98lin bulunmakta bu yüzden bu
>modülü kullanmaya çalışıyordum.

>Kernel 2.6.15 icerisinde "New SysKonnect GigaEthernet support" geliyor
>bu modul (SKGE) "Marvell Yukon" veya "SysKonnect SK-98xx/SK-95xx" ethernet
>bagdastiricilarini destekliyor.

Aynı modül 2.6.14.7 de de bulunmakta onunla derlemiştim fakat yine sonuç
alamadım.

>Yanilmiyorsam 2.6.16'dan sonra da Yukon-2 kartlar icin "SKY2" modulu
>geliyor.
>
>Bu nokta da hatirima gelenler;
>
>1- marvell.com'dan 88E8053 icin driver'i indirip denemek (ki bunu
>yapmisiniz
>heralde)
>
>2- Kernel 2.6.15 serisi cekirdekte "skge" modulu ile denemek.

2.6.15.2 sürümünü de derledim skge ve sk98lin (modül olarak) ile birlikte.
modprobe ile her iki modülü de yüklediğimde herhangi bir değişiklik olmuyor.
Ayrıca /lib/modules... altında net içerisinde yer alan skfg de adlı bir
modül daha gözüme ilişti onu denediğim halde yine de değişen bir şey yok.

2.6.16 kurmak için 2.6.15 indirip patch mi uygulamamız gerekiyor. Direk
paket halinde göremedim kernel.org da.

Daha farklı olarak neler yapabileceğim konusunda fikir sahibi olan var mı
acaba.

Levent YALÇIN
System Adm. & Software Developer
www.leoman.gen.tr