Re: resolv.conf dosyasi

Selam,

Aydin USTUN wrote:
> /etc/resolv.conf dosyasinin icerigi sistemin her acilisinda siliniyor.
> Acilis sonrasinda bu dosyaya domain ve nameserver adreslerini yeniden
> yazmak zorunda kaliyorum. Aksi takdirde nete cikamiyorum.

DHCP'den mi aliyorsunuz IP'nizi? O zaman /etc/dhclient.conf dosyaniza su
satirlari ekleyin:

interface "eth0" {
    prepend domain-name-servers aa.bb.cc.dd;
}

Artik her IP aldiginizda aa.bb.cc.dd resolv.conf'un basina eklenecek.
Diger ayarlari icin, man dhclient.conf.

Sizin kurdugunuz paket, nameserver ayarlarini degistirebilecek tum
programlar icin bir ara katman.. (ppp, dhcp istemciler gibi)

saygilarimla,
begin:vcard
fn:Serkan Kenar
n:Kenar;Serkan
org:Labris Teknoloji;Ar-Ge
adr;quoted-printable;dom:Teknokent/ODT=C3=9C;;Silikon Bina, 1. Kat No: 24;Ankara
email;internet:serkan@labristeknoloji.com
title;quoted-printable:Yaz=C4=B1l=C4=B1m Geli=C5=9Ftirme Uzman=C4=B1
tel;work:0312 2101491
tel;cell:0535 4182958
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1