USB Flash Memory'mi mount edemiyorum...

Merhabalar,
1 hafta önce Debian kararsız sürümünü bilgisayarıma kurdum, Nvidia ekran
kartımı filan, sağ olsunlar, İnternet'te konu hakkında bilgi ve
deneyimlerini aktaran arkadaşlar sayesinde fazla zorlanmadan tanıttım.
Ancak USB Flash Memory'mi bir türlü sisteme bağlayamıyorum. Sorun Flash
Memory'nin dosya türünden kaynaklanıyor sanırım. Fat16 kullanıyor.
Fstab'ta sda1 device'ına vfat dosya türünü de msdos dosya türünü de
yazarak denedim ama çalışmadı. Usbview paketini indirerek acaba sistem
Flash Memory'mi tanıyor mu diye kontrol ettim. Tanıyor. Bir de benzer
bir sorun (yani dosya türü meselesini grub'ta yaşıyorum, debian
sistemini her açışımda grub menüsünden seçtiğim satırı, dosya türü
hatası vererek çalıştırmıyor, ben de "e"'ye basıp ilgili başlangıcın
dört satırlık komutlarına giriyorum ve ilk satırı (root, 0 hdb filan
gibi bir şey) silip tekrar boot ediyorum, o zaman çalışıyor). Bana
yardımcı olursanız sevinirim...

Olcay Kunal