Re: Bellek tüketimi

Selam,

Çekirdek zorda kalınca bir süreci öldürürmüş
(Bilgi için teşekkürler, Doruk Fişek).
Çekirdeğin seçimi nasıl yaptığı
http://linux-mm.org/OOM_Killer
adresinde anlatılıyor.

Ben kararlı sürümü kullanıyorum, belleği doldurmayı
denedim. Takasa geçmek bile sorun oldu, takas kullanılmaya
başlanınca sistem yavaşlıyor, sıkıldım bıraktım,
belleği dolduramadım. :-(

gdm, ölüyorsa gdm'nin PID'ini bulup, root olarak
 echo '-17' > /proc/<pid>/oom_adj
komutunu deneyin. Bunu yaparsanız gdm ölmeyecek,
ama ya başka bir süreç ölecek, ya da sistem çökecek.
Görünen o ki ciddi bir sorun var.

Verileri hayati önemde  olan bir sürecin kazaya uğramaması için
bu komut işe yarayabilir.

Ama eninde sonunda kararlı bir sistem daima daha iyidir.

Esen kalın,
Nilgün

Pts 06 Şub 2006 10:18 sularında, Bahri Meriç CANLI şunları yazmıştı: