Tv-Card ince ayar?

Taze kurulmuş Debain 3.1 (kernel 2.6-8) da Avermedia TVPhone98 televizyon kartımı kullanmak istiyorum.
lsmod çıktımın bi kısmı şöyle :
snd_bt87x              13640  0
btaudio                16400  0
bt878                  11188  0
tvaudio                20748  0
bttv                  143052  1 bt878
video_buf              20356  1 bttv
i2c_algo_bit            8968  1 bttv
v4l2_common             6400  1 bttv
btcx_risc               4744  1 bttv
i2c_core               22416  3 tvaudio,bttv,i2c_algo_bit
videodev                9856  1 bttv

anladığım kadarıyla bütün modüller tamam bir tek prolem var XavTv veya herhangi bir Tv programını açtığımda kanallar değişmiyor.Diğer dağıtımlardan edindiğim tecrübe ile bunun sebebinin tunerin doğru algılanmamasından kaynaklandığını zannediyorum (Philips Pal_BG olmalı doğrusu).

Kde KontrolMerkezi > Çevre Birimleri > burda Tv Kartı için bir ayar yeri olması lazım ama yerinde yok...

Bu uzun girişten sonra sorum : Bu ayarı nasıl yapabilirim?Kerneli tekrar derlemem yada mevcut kerneli bir şekilde ayarlamam mı gerekiyor?Yoksa nedir , ne değildir :o)

Cevap verebilirseniz sevinirim
Saygılarımla