gdmflexiserver ve fglrx

Merhaba,

Unstable kullanıyorum. Arada sırada gdmflexiserver kullanma ihtiyacı duyuyorum.Ekran kartımın 3B hızlandırmasını aktive etmeyi başardığımdan beri.  gdmflexiserver  doğru çalışmıyor (sürecin bir yerinde ya görüntü donuyor yada görüntü bozuluyor). İki oturum arası geçiş yaparken bozulmalar oluyor. Yeni bir oturum açabiliyorum fakat eski oturuma geri dönemiyorum (görüntü bozuluyor)...

gdmflexiserver'in yeni oturum açmak  için kullanılması dışında  kendisiyle ilgili herhangi bir bilgim yok... Bana fglrx'den kaynaklanıyor gibi geldiği için şöyle bir araştırdım. Sürücümün (fglrx 8.21.7) ilgili notu şöyle:
  • Running two X servers simultaneously results in the system failing to respond. Further details can be found in topic number 737-220 [*]
[*] https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/linux_8.21.7.html#178839

gdmflexiserver'in görevi yeni bir x server'i açmak mı acaba? Belirtilen "bilinen problem" benim durumumu karşılıyor mu dersiniz?

Bilginizi rica ediyorum...

iyi çalışmalar,