Yanıt: mysql'i startuptan kaldirma ?

--- Mehmet Fatih AKBULUT <mfatihakbulut@gmail.com>
yazdı:

> merhaba,
> mysql, default calissin istemiyorum.
>
> rcconf'ta mysql ile ilgili asagidaki 3 process var.
> :
>
> [*]
> mysql
>
> [*]
> mysql-ndb
>
> [*] mysql-ndb-mgm
>
> bunlarin her ucunu de kaldirmaliyim ???
> mysql ok de digerleri ne is yapiyor ;)
> daha sonradan mysql'i calistirmak istesem ne
> yapmaliyim :)
> bilgilendirirseniz sevinirim.
> hoscakalin.

 selam, ayrıntıları bilemiyorum malesef ama ben
/etc/init.d altındaki betikleri düzenlemek için
webmin kullanıyorum. webmin'i webmin-core modülü
ile yüklerseniz, açılış programlarını
düzenlemesi çok kolay olur. bunun yanında tüm
servisler için;
*şimdi durdur,
*şimdi başlat,
*şimdi ve açılışta başlat
*şimdi ve açılışta durdur.
gibi seçeneklere de sahip.
webmini başlatmak için tarayıcınızı
https://localhost:10000 adresine yönlendiriyorsunuz.

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da