Debian Marvell 88E8053 Problemi (Asus P5LD2)

Selamlar,

Asus P5LD2 anakarta sahibim.
Bu anakart bira problem yarattı bana.
Öncelikle SATA Controller ı tanımamıştı. IDE üzerine Debian kurup kernel
derledim 2.6.14.7 ve artık SATA controller ı görüyor fakat üzerinde Marvell
88E8053 PCI-E Gb LAN controller var. Kernel da desteği olmasına rağmen (ki
kernel derlerken modül olarak seçtim) #modprobe sk98lin dediğimde hiç bir
hata vermeden yğüklüyor fakat etherneti kullanamıyorum ve hiç bir yere hata
kaydı basılmıyor.
Üreticinin sitesinden indirmiş olduğum driver ise yüklenirken "kernel
compike error " hatası veriyor. Driver'ın içinde gelen sourceları orjinal
kernel source ları üzerine kopyalayıp yeniden modülleri ve kerneli
derlediğim halde sonuçta değişen birşey olmuyor.
Bu ethernet kartını daha önce kullanabilen oldu mu acaba?

Levent YALÇIN
System Adm. & Software Developer
www.leoman.gen.tr