Yine Postfix, Yeniden Postfix

Selam Arkadaşlar.

Yük dengeleme amacıyla ikinci bir SMTP sunucusu kurmak
istiyorum. Ancak, sanal posta kutuları, birinci sunucuda
buluyor. İkinci kuracağım smtp sunucusu ise sadece buradan (hesapları
yönetmek için PostgreSQL kullanıyorum) postanın alıcısını kontrol edip
ona göre relay verecek. Gayet güzel, ama bir türlü
beceremedim. Birinci sunucudaki yapılandırmanın aynısını alıp
ikincisine uyguladığımda malumunuz olmuyor, çünkü posta kutuları
birinci sunucuda. relayhost = birincisunucu.domain.com şeklinde
tanımlama yaptım ama bu sunucuya giren mailler, sunucu relay verdiği
halde, olduğu gibi alıcılara dönüyor. Dönüş hatası olarak da:
"status=bounced (User unknown in virtual alias table)" mesajını
alıyorum.

ikinci sunucunun main.cf dosyası aynen şu şekilde:

smtpd_banner = $myhostname ESMTP $mail_name (Debian/GNU)
biff = no
append_dot_mydomain = no
myhostname = ikinci.domain.com
alias_maps = hash:/etc/aliases
alias_database = hash:/etc/aliases
myorigin = /etc/mailname
mydestination = ikincisuncu.domain.com, localhost.localdomain, localhost
relayhost = birincisunucu.domain.com
mynetworks = 127.0.0.0/8
mailbox_command = procmail -a "$EXTENSION"
mailbox_size_limit = 0
recipient_delimiter = +
inet_interfaces = all
disable_vrfy_command = yes
virtual_alias_domains = $virtual_alias_maps
virtual_alias_maps = pgsql:/etc/postfix/virtual_domains.cf pgsql:/etc/postfix/virtual_forwardings.cf pgsql:/etc/postfix/virtual_email2email.cf pgsql:/etc/postfix/virtual_mailboxes.cf

Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler

Sevgiler

--
Cafer 'cfb' Şimşek
http://cafer.org