Re: apt-get update sorunu ?

* Mehmet Fatih AKBULUT [2006-02-03 11:09:47+0200]
> APT::Default-Release "unstable";
> APT::Cache-Limit "134217728";
>
> apt.conf icersinde yukardaki satirlar var. buna ragmen ayni hatayi almaya
> devam ediyorum. ?
> limiti daha da arttirdim [8 ya da 16 katini falan yazdim.] yine de sorunum
> cozulmedi.

Acaba farklı bir dosya sistemi mi kullanıyorsun?  Kullandığın dosya sistemi
(ext3, reiserfs, jsf vesaire) nedir?

> baska bi cozum yolu olabilir mi acaba ?

/var/lib/apt/lists/ altındaki dosyalar (ve belki başkaları) hasarlı
olabilir.  Bu dizindeki dosyaları silip 'apt-get update'le tekrar
oluşturmayı deneyebilirsin.  (Bu dizindeki dosyaları rm -rf ile gözü kapalı
silme, dizin yapısını bozmadan elle _dikkatli şekilde_ yap bu işlemi.)