qmail - squirrelmail hakkinda ?

merhaba,
gmail hesabima mail gonderirken asagidaki hatalari aliyorum ?
fakat mail yerine ulasiyor ?

ERROR:
   ERROR: Could not append message to INBOX.Sent.
 Server responded: Error in IMAP command received by server.

  ERROR:
   ERROR: Could not append message to INBOX.Sent.
 Server responded: Error in IMAP command received by server.

  ERROR:
   ERROR: Connection dropped by IMAP server.
 Query: LOGOUT

yukardaki hatalarin nedeni ne olabilir ? ya da nedir ;)
bi de komik gelebilecek bi sorum olcak ?
gmailden kendi hesabima reply yaptigimda mail kayboluyo ???
iletilemedi gibisinden bi yanit da almiyorum, localhost'ta gmailden bana gelen bi mail de yok :)
bukonuda da beni aydinlatir misiniz lutfen ?
saygilar,
hoscakalin.