vsftpd hakkinda ?

merhaba,
vsftpd kurdum, default kullanici ftp [sifresi bile yok :'(]. bununla baglanabiliyorum ama yeni bi klasor bile yaratamiyorum ?
farkli yetkileri olan [listeleme, upload, klasor olusturma ... vs ] ve sifreli kullanicilar nasi ekleyebilirim ?
tabi eklemek istedigim kullanicilarin klasorleri sabit olsun istiyorum :) [klasor disina cikamasinlar.]
bu konuyla alakali yonlendirebileceginiz guzel bir turkce dokuman cook makbule gecer ;)
ya da kisa izahat da takdir edilir ;)
iyi calismalar,
hoscakalin.