Re: LaTeX ve Xdvi : Ters arastirma

Selam,

Sorun DVI dosya üzerinde bir sözcük/metin aramaksa xdvi
iki yönde de aranan metni buluyor, hem öyle yaklaşık
yerini göstermek vs. şeklinde değil, bulunan metnin
kendisini aydınlatarak gösteriyor.
Kullandığım sürüm 22.84.10 (TeXLive-2005)

Acrobat Reader ile PDF üzerinde de arama yapabilirsiniz.
Mozilla'la gömülü olarak çalışabildiğinden çok kullanışlı
oluyor. Ayrıca bağlara tıklayarak, html'deki gibi belge
içinde dolaşılabiliyor, başka bir PDF'i/HTML sayfayı hatta
eposta adresine tıklarsanız posta istemcinizi açabiliyor.
Kopyala/yapıştır yapılabiliyor. xdvi vs. ile uğraşmayın.

Esen kalın,
Nilgün

Çar 01 Şub 2006 02:41 sularında, ahmet nurlu şunları yazmıştı: