Re: Bellek Kullanımı

Aslında sana laptop'un üzerindeki etiketin resmini çekmeyi, sonra çekirdek çıktılarını göstermeyi, Windows'daki Program Ekle/Kaldır'daki 64 Bit sürücüsünü, bilgisayarın klavuzlarını da göstermek isterdim. Belki o zaman sen de birşeyler öğrenirdin.

Gökmen GÖKSEL yazmış:

Güzel, gelişme var öğreniyorsun.. Böyle devam..

Salı 17 Ocak 2006 14:37 tarihinde, Alper KANAT şunları yazmıştı:
Athlon XP etiketli işlemciler 64 Bit olmazdı hatta di mi :)

Gökmen GÖKSEL yazmış:
64-bit işlemcilerde olmaz aslında ama, garip..

Salı 17 Ocak 2006 01:22 tarihinde, Alper KANAT şunları yazmıştı:
Merhaba,

Dizüstü bilgisayarımı çeşitli nedenlerle uzun periyotlarla açık
bırakıyorum. Daha önce olmadığı halde özellikle son zamanlarda (son
birkaç gündür) bellek kullanımı epey artıyor ve free vb programlarla
baktığımda yaklaşık 5-50 MB arası boş bellek kaldığını görüyorum. Ve bu
esnada gthumb, MPlayer gibi programlar takılıp kalıyor. Çok uzun süre
makine kendisine gelemiyor ve CTRL-ALT-F1 yapıyorum. Bir süre sonra da
programlar kendi kendilerine kapanmış oluyorlar..

Geçtiğimiz günlerde daha önce sorunsuz derlenen MPlayer make yazmamdan
kısa bir süre sonra takılıp kalıyor ve bu nedenle onu da derleyemiyorum.

Sorunun ne olduğuyla ilgili fikir yürütebilecek bir arkadaş var mı acaba
?

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1