Re: Debian Kullanmak istiyorum..

Paz, 2005-03-20 tarihinde 07:37 -0800 saatinde, ahmet kurukose yazdı:
> Merhabalar,

Merhaba,

> Listedeki herkese tesekkurle baslamak istiyorum ki bu
> listeden cok kiymetli bilgiler edindim.
>
> benim sorunum su: bilgisayarim AMD athlon 2800+
> islemcili asus laptop. fedora kurarsam cpu frekansim
> 400 ile 2100 mhz arasinda sweep edebiliyor. default
> kurulumda. bu durum benim laptop in fanina cok az is
> dusmesini sagliyor ve sesiz sedasiz calisan bir
> bilgisayara sahip oluyorum. sistemime debian
> kurdugumda cpu frekansi 2100 Mhz ye kilitleniyor ve
> fan surekli calisiyor. kernelimi yeniden derledim.
> apt-get ile powernowd cpufreqd cpudyn gibi yazilimlari

"powernow-k7" modülünü yükledikten sonra powernowd servisini yeniden
başlatırsanız istediğiniz olacaktır. Bilgisayarınız her yeniden
başlatıldığında aynı şeyi yapmaktan kurtulmak için "/etc/modules"
dosyasının sonuna modülün ismini yazarsanız bu zahmetten kurtulmuş
olacaksınız.

İyi akşamlar.

--
Erçin EKER