Re: Debian Gnome, Kde çözünürlük problemi...

Teşekkür Ederim,
Problem çözüldü, bu seferde usb mouse sorun oldu :), konfigurasyon ayarlarından input/mice seçmezsem gnome sorunsuz açılıyor . Tabi sadece klavyeyle çalışmak zorunda kalıyorum bununla ilgili bir iki döküman buldum sanırım, biraz uğraşayım... Bu arada sistemde hem xserver-xorg yüklü hemde xserver-xfree86. Çözünürlük sorununu dpkg-reconfigure xserver-xorg ile çözdüm.

İyi Çalışmalar
Sizde Hoşcakalın.

eger ekran kartinin driverini tanittiysaniz asagidaki komut ile duzenleyebilirsiniz. #dpkg-reconfigure xserver-xfree86 [ya da xserver-xorg hangisi kurulu sizde bilmiyorum.] 1024*768'i secer refresh rate icinde degisiklik yaparsaniz sorununuz duzelir.
iyi calismalar,
hoscakalin.