Realplayer

Merhaba,

Eskiden Fedora 3 ile Realplayer10 kullanır ve internetten radyo dinlerdim. Şimdi Debian Sarge kullanıyorum ve Realplayer ile sorunlar yaşıyorum. Herşeyden önce terimalde realplay yazıp yolladığımda Realplayer çok geç çalışıp menüsü çok geç açılıyor. Menü açılınca Tools'dan Statisics seceneğini hemen açabiliyorum. Bir radyo istasyonu seçtiğimde realplayer neredeyse kağnı hızı ile işlem yapmaya başlıyor. Statistics penceresinden gelen sinyallerin değişimini görüyorum. Eskiden kare dalga şeklinde olan Bandwidth'in zamanla değişimi bozulmuş olarak görünüyor ve menü sağ altındaki zaman tutucusunda zaman değeri uzun sürelerde büyük atlamalrla değişiyor. Bu arada ses iyi geliyor ama arada bir kesilip tekrar geliyor. Ekranda pencere değiştirdiğimde realplayer'in olduğu pencereye tekrar döndüğümde realplayer menüsünü uzun bir süre bekleme sonucu görebiliyorum. Bu arada bir çok kez Realplayer'i tekrar indirip kurdum ve elimde Linux için en son sürüm var.

Neler olduğunu ve nasıl düzeltebileceğimi bilen ve bana yardım edebilecek var mı?

Teşekkürler
--
Osman Kemal Kadiroglu