Re: 5+1 ses sistemi problemi

Merhabalar,

Ses alabilmek için elbette alsa'yı kullanıyorum halihazırda. Esasında
hoparlör ile ilgili ayarlar için de Alsamixergui'yi inceledim fakat
aslında ilgiç olan orada yaptığım değişikliklerin efektif olmaması. Yani
sadece tek bir uydu için ses açıp kapama işlemi çalışıyor diğer uydular
ve subwoofer için yaptığım değişiklikler uygulanmıyor.

Sorun da bu noktada zaten.

iyi çalışmalar ..
koray

signorelli schatz yazmış: