Re: Remote Desktop

Merhaba;

ssh -X olacak, +X değil. Eğer hala sorun cekerseniz sshd_config
dosyasından x11 forwarding'e izin vermek için bir ayar olacaktı orayı
bir kontrol edin.

Sizin makinenizde de bazı kütüphanelerin gerekli olacağı kesin ama
Xforms gerekliği konusunda bir bilgim yok. Sadece deneyin derim. :)

Saygılarımla, İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN