Re: java hatası

Selam, aşağıdaki adreste debian üzerinde java yapılandırması ile ilgili ayrıntılı açıklama var. Sorununa yardımcı olacaktır.
http://wiki.osuosl.org/display/DEV/Java+on+Debian?focusedCommentId=4442

2005/12/27, nizam < nizosari@gmail.com>:
ben yeni sayılabilecek bir debian kullanıcıyım.
monodevelop ile bir java programı yazdığımda ve compile etmeye
çalıştığımda hata veriyo hata ise "The Java addin has not been properly
configured." dir fakat add-in lere bakıyorum ne ekliyeceğimi bulamadım
normal windowsda jdk veya sdk paketlerini kuruyoruz o kısma ama debianda
nasıl olur bilemiyorum. yardımcı olabilirseniz sevinirim