Re: java hatası

selam,

monodevelop hic kullanmadim ama java gelistirme araci olarak, acik kaynak kodlu
eclipse oneririm. Cok fonksiyonlu harika bir ide.
http://www.eclipse.org

nizam yazmış:
ben yeni sayılabilecek bir debian kullanıcıyım.
monodevelop ile bir java programı yazdığımda ve compile etmeye
çalıştığımda hata veriyo hata ise "The Java addin has not been properly
configured." dir fakat add-in lere bakıyorum ne ekliyeceğimi bulamadım
normal windowsda jdk veya sdk paketlerini kuruyoruz o kısma ama debianda
nasıl olur bilemiyorum. yardımcı olabilirseniz sevinirim