Re: Remote Desktop

merhaba,
-----grafik ekran olmasi sart mi ?

aslinda degil ama genellikle java ile yazılmış bir programı guncelleyip yeniden başlatmam gerekiyor. program bir gui ye sahip. awt paketlerini kullanıp istatistikleri gosteren bir pencere aciyor. ssh ile bir programi o anki oturuma nasil iliştiririm bilmiyorum. aslinda bunu yapabilsen butun mesele bitiyor. scp ile dosyalari yollar ve calistiririm. ssh ile programi calistirip o anki masaustu yoneticisine iliştirebiliyormuyuz? (gdm & kde kullaniyorum)

yanıtlar için teşekkurler..

Mehmet Fatih AKBULUT yazmış:
merhaba,
grafik ekran olmasi sart mi ?
ssh ile baglanip istediginiz herseyi konsole'dan gerceklestirebilirsiniz ?
*virtual network computing [vcn] ben de kullaniyorum fakat pek memnun degilim. bu nedenle uzaktan erisim icin genelde ssh'i tercih ediyorum.