kde 3.5 kurulumu hakkinda ?

merhaba,
deb http://pkg-kde.alioth.debian.org/kde-3.5.0/ ./ satirini sourcelist'e ekleyip
apt-get update
apt-get dist-upgrade yaparak kde 3.5'i kurdum fakat yukardaki site oldukca yavas :( kurulum saatlerimi aldi.
benim 2 bilgisayar var. size danismak istedigim konu ise su :

yukardaki siteden kde-3.5.0 ile alakali herseyi indirip, diger bilgisayarimda apache'ye koyarsam daha sonra herhangi bi makinaya [ya da kendi bilgisayarima] debian kurmak istedigimde sourcelist icersine :
deb http://ipadresim/kde-3.5.0/ ./

yazar apt-get update && dist-upgrade dersem ayni sonucu alabilir miyim [kde 3.5 kurulumunu gerceklestirebilir miyim?] :) ?