Yanıt: Re: wine ile mm flash mx

>özelden gelene, listeden cevap yazıyorum.
sakıncası yoktur umarım

Wine'yi belirttiğim gibi kurarsanız. Flash'ın
windows versiyonunu aynı windowstaki gibi kurup
çalıştırabilirsiniz. (Flashın Linux versiyonu yok
malesef) Ancak programlar .wine/drive_c/Program Files/
altına kurulur. Bu durumda başlat menüsüne kısa
yol gelmez doğru dizine gidip oradan çift
tıklayarak veya komut satırından çalıştırmanız
gerekir. Örneğin kurulumdan sonra
.wine/drive_c/Program
Files/Macromedia/FlashMX/Flash.exe
'yi çift tıklayarak çalıştırabilirsiniz.

--- Orhan ALTIN <orhanaltin@gmail.com> yazdı:

> Sitede Flash MX'in linux versiyonunu mu bulacağız?
> Yoksa wine kurduktan
> sonra *.exe uzantılı setup paketlerini debianda da
> kurabilecek miyiz?

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da