Re: ftp.tr.debian.org de sorunmu var

Levent YILDIRIM yazmış:

Merhaba Murat Sağlam,

Merhaba Levent bey,

Aylardır sorun olan sunucu bende AYLARDIR bir kez bile sorun yaşatmadı. Sadece cmt ve pazar günü sorun vardı o da 1 gün bile sürmeyen bir hata idi. Sizin internet bağlantınızda bir sorun olabilir lütfen bunu kontrol edin.

Internet bağlantımda herhangibir problem olduğunu sanmıyorum keza ftp.tr dışında internetle ilgili herhangibir sorunum yok.

Gayet güzel kullandığınız sunucunun ortalama 10-15kb indirme hızına sahip olması sizin açınızdan problem olmayabilir, benim açımdan ciddi bir sorun. Bazen bütün paketleri unoffical olarak işaretlemesinden söz etmiyorum bile. Uzun zamandır böyle değildi ftp.tr,
kısa bir zamandan beri böyle problemler çıkarıyor ne yazık ki.

Sunucular arasındaki -farkı- gözlerinizle görmek isterseniz: ftp.fi, ftp.de, ftp.bg ye bir bakın... Üzelerek söylemeliyim ki ftp.wa.au bile tr yansısından daha iyi iş çıkarıyor, onca mesafeye rağmen...
begin:vcard
fn;quoted-printable:Murat Sa=C4=9Flam
n;quoted-printable:Sa=C4=9Flam;Murat
adr;quoted-printable:;;;;;;T=C3=BCrkiye