Re: wine ile mm flash mx

Debian ile flash çalıştırmak için,

1)Wine indirip kurun.
winehq'dan en son wine sürümünü indirin (diğer
wine sürümlerini denemedim) bunu yapmak için
/etc/apt/sources.list  dosyasına

deb http://wine.sourceforge.net/apt/ binary/

satırını ekleyin. ve programı synaptic ile kurun.
Sitede diğer kurulum biçimleri detaylı
anlatılmış. www.winehq.org

2)Flash MX indirin (Flash MX 2004 Değil)
Bir siteden Flash 6 (Flash MX) indirin. www.inndir.com
sitesi olabilir. Ancak Flash 7 (Flash MX 2004)
çalışmıyor, Flash 8 'i bilmiyorum. winehq org da
bununla ilgili appdatabase diye kısım var,
çalışan programlar orada listelenmiş.

3)Flash Mx Kurulumu
Siteden indirdiğiniz setup programını çift
tıklayarak kurabilirsiniz. program 30 günlük deneme
sürümüdür. Eğer kurulum ile ilgili bir problem
ile karşılaşırsanız. Windowsa kurulmuş
dosyaları .wine/drive_c/Program Files/Macromedia
olarak kaydedin, belki bu çalışır. Eğer sorununuz
çözülmezse wine yi çift tıklayarak değil komut
satırından çalıştırın. Problem ile ilgili hata
mesajları ekrana basacaktır. Hata mesajlarını
google de aratma şansınız olur.

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da