Re: Mouse Theme kullanım

Merhaba,

Şu link işinizi görür sanıyorum;
http://wiki.archlinux.org/index.php/X11_Cursors

Bu arada izninizle benim de bu konuda bir sorum olacaktı. Ayrı konu
açmak yerine sorunuzla ilgili olduğu için burada sormayı daha uygun buldum.

Ben de daha dün X11 cursor yükleme üzerine kafa yordum ve verdiğim
kaynaktaki yönergeleri uyguladım fakat nedense benim .Xinitrc'min
çalışmadığına/işletilmediğine dair bir duyguya kapıldım. Fluxbox + gdm
kullanıyorum ve fluxbox da başlangıçta otomatik program açmayla ilgili
dökümanları da okurken yine .Xinitrc ile yapılanları uyguladığımda sonuç
alamamıştım. En sonunda ayrı bir skript oluşturarak ve ~/.fluxbox/init
içinden rootCommand ile skripti çalıştırarak sonuca gidebilmiştim.
Aşağıya bazı dosyaların içeriğini aktarıyorum. Eğer bu sorunumu çözmemde
yardımcı olursanız çok sevinirim.

oenginoglu@debian:~$ cat .Xinitrc
xrdb ~/.Xdefaults

oenginoglu@debian:~$ cat .Xdefaults
Xcursor.theme: ComixCursors-Christmas
Xcursor.size:  32       #  32, 48 or 64 are probably good values

## ayrıca bana .Xinitrc'nin çalışıp çalışmadığını anlamanın başka bir
yolu varsa onu yazabilirseniz çok faydalı olur. Nitekim o konuda hiç
emin olamıyorum.

Saygılar

veli akcakaya yazmış:
> Merhabalar,
> http://www.gnome-look.org/ adresinde X Mouse Themes 'den mouse teması
> indiriyorum ama bir türlü nasıl yükleyeceğimi bulamadım. Mouse
> temalarını gnome'a nasıl yükleyebiliriz.
> Şimdiden teşekkürler,
> Kolay gelsin...
>
> --
> v e l i   a k ç a k a y a
> (http://www.akcakaya.org)

- --
 Ozan Enginoğlu - D.E.Ü. Makina Mühendisliği
 GPG Key: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x270C63C2
 Key fingerprint = EB8C 7D27 2015 8BDD 6416 4A9D 9DCD E5F9 270C 63C2