Re: gimp yeni fontlardan sonra kapanmaya başladı.

2005/12/23, Cafer Şimşek <cfb@cafer.org>:

> Selam,
>

> [...]
>
> Burada unstable iyi değildir gibi kötü bir kanıya kesin yargılarla
> varmak pek doğru değil. Ben unstable kullanıyorum, üstelik
> experimental deposundan gnome 2.12 çektim (apt pinning ile). Sadece
> gnome değil, diğer pek çok paketi de experimental deposundan
> çektim. Ve şu an hiç bir sorunum yok ne gnome ile ne de Debian ile.

kesinlikle haklısınız, bu bir tercih meselesi ve zaten unstable
deponun varlığı, testing deposuna girmeden önce paketlerin testlerden
geçtiği depo olarak düşünülmeli. benim demek istediğim, bu soruna
sebep olan depolardaki paketlerden kaynaklanan bir problemse, bu
sorunun unstable'da olması daha anlaşılabilirdir, çünkü birçok zaman
paketlerin ilk girdiği depodur. önceki e-posta'mda belirtmedim ama
unstable depoda böyle bir sorunla karşılaşılmayabilir de, kaldı ki siz
kendi sisteminizde böyle olduğunu belirtiyorsunuz. benim düşüncem,
bunun benim sistemimde spesifik bir sorun olduğu.