Re: gimp yeni fontlardan sonra kapanmaya başladı.

Selam,

>Bu sorunlar bilgisayarın uzun zaman açık kalmasıyla ilgili
>olduğunu sanmıyorum. Benim bilgisayarım sadece elektrik
>kesilince kapanıyor. Böyle sorunlar yok.

Ben de gnome kullanıyorum.Benim makinamda elektrik kesilince de
kapanmıyor ve hiç sorunla karşılaşmadım.

>Kararlı sürümü kullanıyorum, hem sunucu hem masaüstü olarak kullanıyorum.
>Ama GNOME değil KDE kullanıyorum. Sorunlarınız GNOME
>kaynaklı olabilir. Zaten bu listede sorulan sorular
>hep GNOME kullananlardan geliyor. KDE kullanıp sorun
>yaşayana pek rastlamadım.

Burda KDE kullananada pek rastlamadım.Pek nadir olsa gerek.Onlarda KDE'e özgü
oyun oynayıp  linux yuklu makinalarını kapatırlar herhalde.Siz hariç tabiki.Ge-
reksiz bir polemik başlatmak istemem.

>Esen kalın,

Hoşça kalın,

Attila Öztürk