Re: gimp yeni fontlardan sonra kapanmaya başladı.

Azer Demir <azer.demir@gmail.com> writes:

> selam,

Selam,

[...]

> bu sanki, "oh olsun size" der gibi olmuş :) ben testing kullanıyorum,
> ama testing kullanmamdan kaynaklanan birşey gibi gelmiyor bana,
> sonuçta bu gnome paketleri debian'ın unstable deposundan geçiyor,
> genel bir problemle karşılaşılsa, nasıl testing deposuna geçsin?
> unstable'da böyle birşey yaşasam daha anlaşılabilir olabilir.

Burada unstable iyi değildir gibi kötü bir kanıya kesin yargılarla
varmak pek doğru değil. Ben unstable kullanıyorum, üstelik
experimental deposundan gnome 2.12 çektim (apt pinning ile). Sadece
gnome değil, diğer pek çok paketi de experimental deposundan
çektim. Ve şu an hiç bir sorunum yok ne gnome ile ne de Debian ile.

Saygılar

[...]

--
Cafer 'cfb' Şimşek