Re: gimp yeni fontlardan sonra kapanmaya başladı.

Selam,

Bu sorunlar bilgisayarın uzun zaman açık kalmasıyla ilgili
olduğunu sanmıyorum. Benim bilgisayarım sadece elektrik
kesilince kapanıyor. Böyle sorunlar yok. Kararlı sürümü
kullanıyorum, hem sunucu hem masaüstü olarak kullanıyorum.
Ama GNOME değil KDE kullanıyorum. Sorunlarınız GNOME
kaynaklı olabilir. Zaten bu listede sorulan sorular
hep GNOME kullananlardan geliyor. KDE kullanıp sorun
yaşayana pek rastlamadım.

Esen kalın,
Nilgün

Cum 23 Ara 2005 15:34 sularında, Azer Demir şunları yazmıştı: