Re: PARDUS

Merhaba,

* zekeriya akyildiz [2005-12-23 14:21:13+0200]
> Asıl soru Debian dünyasının ne düşündüğü değil, GENTOO camiasının ne
> düşündüğü sonuçta gentoo ile doğdu kendileri hatta gentoo izlerini taşıyor
> üzerinde. ayrıca verilecek olan destek çok önemli!

Gentoo da LFS'den dogdu, anormal bir durum degil bu.  Pardus Debian
tabanli olsaydi (ki bundan ancak memnuniyet duyardim) yine boyle mi
dusunucektik?  Lutfen rica ediyorum, kolaylikla tepki cekecek bu tip
aciklamalardan kacinalim.  Sunun surasinda Turkiye'de Ozgur Yazilimla
ilgilenen bir avuc insaniz.  Mesreplerde/mezheplerde farklilik olabilir,
farkli seceneklere sahip olmak bu isin ozu degil mi zaten?  Su asamada
emek sahiplerinin emegine saygi gostermekten baskaca bir beyanda
bulunmamiz gerekmiyor.

Ikinci bir lutfen...  d-u-tr listesi bu konunun tartisilacagi bir zemin
degil.  Tartisma turunde hicbir yazisma olmasin demiyorum.  Debian'la,
Debian'in yogurt yiyis tarziyla ilgili her turlu iyi niyetli _teknik_
tartismaya evet, ama buna hayir!

Bu hususlara dikkat buyurursaniz sevinirim.