Re: gimp yeni fontlardan sonra kapanmaya başladı.

Merhaba,

* VEDAT YILMAZ [2005-12-23 14:00:46+0200]
> Recai Oktas yazmış:
[...]
[...]
> konsoldan çalıştırdığımda da aynı şekilde kapandı fakat *write_read()*;
> gibi bir hata mesajı yazdı.
>
> fontların chmod unu 775 ten 777 ye çevirince sorun düzeldi.

Sorunun giderildigine sevindim.  Fakat burada yonetilmemis bir hata
(unhandled error) var gibi...  Programin cokmemesi, anlamli bir iletiyle
hatadan kurtulmasi gerekiyordu.  Bence bu cokme durumu hakkinda kisa da
olsa bir hata raporu hazirlayip onceki iletimde belirttigim kanallarla
ilgili kisilere iletmek lazim.  Ingilizce sikintiniz varsa siz bana
Turkce olarak bu raporu yazin, ben gonderebilirim.  Tabii once ayni
sartlari olusturup, programi unstable'daki son surumle tekrar bir
denemek lazim.