Re: Yeni OpenOffice 2.0' ı Sarge' de kullanabilirmiyiz?

apt-pinning işlemi testing'den yada geçenlerde listede Recai Oktaş'ın
verdiği backport bağlantısından[1] kurmak bir bağımlılık problemi mi
yaratır? ben de geçen bir arkadaşımın sarge bilgisayarına yukarıda
bağlantısını verdiğim backport'tan kurdum. gerçi o günden sonra bir
yükseltme işlemi yapmadım, bilmiyorum deneyince nasıl bir durumla
karşılaşırız. iyi de bu backport'taki paketler deneyimli bir
geliştirici tarafından oluşturulmadı mı, yani böyle bağımlılık
sorunları vb. durumları düşünülmemiş midir? ya apt-pinning ile
yapılması durumunda ne olabilir?

teşekkürler.

[1] http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/12/msg00054.html

22.12.2005 tarihinde Nilgün Belma Bugüner <nilgun@belgeler.gen.tr> yazmış: