PARDUS(Fwd: [Kalite] Başka ekosistemlerle ilişki...)

---------- Forwarded message ----------
From: Selcuk Erdem <selcukerdem@penguen.com>
Date: 23.Ara.2005 00:46
Subject: Re: PARDUS
To: DEBIAN <debian-user-turkish@lists.debian.org>

Cem ÜNAL wrote:

> DEBIAN DÜNYASI PARDUS HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOR?
> PARDUSA GÖÇ ETMEYİ DÜŞÜNENLER VAR MI?
>
> Cem ÜNAL
> OMÜ Matematik Bölümü Öğrencisi
> Pardus Kalite Takımı Üyesi

Debian dunyasi deyince sanki hepimiz ortak hareket ediyormusuz gibi
olmus, boyle bir sey yok, o yuzden Debian dunyasinin dusundugu bir sey
de yok.  Tek tek gorus almak istiyorsaniz herhalde cogu kisi Pardus'u
deneyecektir ama bu anketin yapilacagi yer bu liste olmasa gerek.

Bir de niye buyuk harfle yazdiniz, yangin mi var?

S:Erdem