From: Yaşar ŞENTÜRK [mailto:yasar@dijitaltek.com]
Sent: Wednesday, December 21, 2005 3:13 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: bir Qmail sorusu

Merhaba;

Vaktiyle benzer bir sorunla ben de Fedora Core 2 üzerinde karşılaşmıştım.
irc.freenode.net' te #fazlamesai kanalında sağolsun conan oldukça yardımcı
olmuştu. Qmail' in günlük kayıtlarında dosya/dizin izinleri ile ilgili bir
sorun olduğunu farketmiştik. Qmail chroot ile çalışıyor ve kök dizini
/var/qmail. Bu dizin altındaki alias dizininin izinlerini rwxr-sr-x şekline
çevirince çalışmaya başlamıştı diye hatırlıyorum.

Tabi üzerinden zaman geçti ve ben bir daha Fedora' ya bulaşmadığım için tam
hatırlamıyorum :) Sadece bir fikir verebilirim diye düşündüm. Kayıt
dosyalarında dosya dizin izinleri ile ilgili hata mesajları görürseniz
benzer bir sorun olabilir.

İyi çalışmalar.