Re: bir Qmail sorusu

Merhaba;

Vaktiyle benzer bir sorunla ben de Fedora Core 2 üzerinde karşılaşmıştım. irc.freenode.net' te #fazlamesai kanalında sağolsun conan oldukça yardımcı olmuştu. Qmail' in günlük kayıtlarında dosya/dizin izinleri ile ilgili bir sorun olduğunu farketmiştik. Qmail chroot ile çalışıyor ve kök dizini /var/qmail. Bu dizin altındaki alias dizininin izinlerini rwxr-sr-x şekline çevirince çalışmaya başlamıştı diye hatırlıyorum.

Tabi üzerinden zaman geçti ve ben bir daha Fedora' ya bulaşmadığım için tam hatırlamıyorum :) Sadece bir fikir verebilirim diye düşündüm. Kayıt dosyalarında dosya dizin izinleri ile ilgili hata mesajları görürseniz benzer bir sorun olabilir.

İyi çalışmalar.