Re[2]: pure-ftpd kurulu sunucuya bağlanamama sorunu

Merhaba Görkem YAKIN,

Haklisiniz ben yanlis hatirliyorum galiba.

-H parametresinin açıklamasında "Don't resolve host names ("192.0.34.166" will be logged instead of "www.example.com"). It can significantly speed up connections and reduce bandwidth usage on busy servers. Use it especially on public FTP sites." yazıyor.-H parametresini kaldırınca daha da yavaşlamaz mı?

21.12.2005 tarihinde Levent YILDIRIM <lyildirim@geo-sim.com > yazmış:

Merhaba Görkem YAKIN,

-H parametresini kaldirirsaniz sunucunuza erisim hizi artacaktir.

Sanirim makina ismini cozemiyor ve bu islem sirasinda da beklemeye sebep oluyor.